lördag 4 december 2010

Bodypump

Mitt i allt hann jag med att köra pump.
Näst sista passet innan jag drar...
Fattar inte hur jag ska klara av att vara utan träningen så länge.
Vad lätt det hade varit om jag var joggare.
Men nu är jag inte det, o får vackert vara utan träning på min resa.
Gråter lite, för träningen betyder så mycket för mig.
Tänker försöka ta några promenader i allafall, o så kommer jag ju vara sysselsatt
med massa roligt, som innebär rörelse :D.

Har jag tur hinner jag även med att prova några Les Mills pass när jag är i Brisbane.
Mitt träningskort funkar på några av ställena där.
En stämpel på kortet och jag har fritt fram att köra :D.
Närmaste stället ska ligga 20min bort med buss.


Nu är det städ som gäller här 
o till kvällen ska jag fira en kompis som fixat komvux med MVG i alla ämnen utom två...
..hon är bäst!!! Så stolt över henne!
Hela kompisgänget är bjudna på bubbel o snittar, ska bli vansinnigt trevligt :D.

Ha en bästa kväll!!! För det ska jag ha :D

Jag i min nya friss...blond!! Så det ska matcha solbrännan sedan :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar