onsdag 20 juli 2011

På´t igen...

Tillbaks efter en underbar vecka i Kroatien, 
värmerekord, billig öl, god mat o bad i mängder.

Dock blev träningen lidande.
Det var så varmt att en PW var inte att tänka på.
Gymmet på hotellet var mörkt, med ett fåtal maskiner o helt oinspirerade.
Med två pass som slutade inom 30min gav jag upp.
Jag tog semester från allt :D

Så måndagen pump kändes som en befrielse.
Hela kroppen skrek efter träning.
Jag gav allt.
Men kan säga att beach-häng inte är bra för kroppen.
Att ha tillbringat sina dagar "liggandes" satte sina spår.

Inte nog med det, efter mitt nederlag i spåret veckan innan jag for,
gav jag min f*n på att jag skulle ut o löpa igen.
I går valde jag en annan tur, i ett område som innehåller skog o vatten.
Ett spår som är platt o bra för nybörjare.
Jag siktade på 1km, lätt o långsam löpning.
Det slutade med att jag genomförde 2km, i snigel fart.
Men oj vilken egoboost det var :D.
Tror ni jag klara lite längre nästa gång?

Idag tänker jag ta cykeln till utomhusbassängen o gör 1000meter.

Ingen rast ingen ro.
Gött med semester ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar