tisdag 16 augusti 2011

Ingen bra dag....

...och önskar jag slapp gå till jobbet i morgon!
Ibland blir jag bara så trött!
Jag hade på känn att det som vanligt skulle bli krock i viljorna kring barnen på jobbet.
Jag vill kunna ge 100% på eftermiddagen, då faktiskt många barn har flera timmar 
kvar innan de går hem!
Men vissa tycker att det är mellan 8.00-13.00 krutet ska läggas.
Vill bara tala om att föräldrar faktiskt BETALAR för att ha sina barn hos oss på fritids.
Trött, arg o besviken att vi inte kommit längre.

 Tänk att olika yrkesgrupper, under samma tak, med samma barn, vill så olika....

Jag skulle kunna skriva massor av konstiga idéer och förslag 
som "mina" lärare på skolan uttryck...
men vet ni? 
Jag avstår!
För jag vet att det finns andra lärare där ute som vet hur fritids fungerar och att den verksamheten är minst lika viktig!
Så jag väljer att hissa alla som kan tänka sig in i båda verksamheterna!

Och i smyg önskar jag att vi var tillbaka i stugan vid stranden,
där vi bara får vara och ha kul hela dagarna....
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar