torsdag 28 april 2011

*gråter*

Det är jobbigt nu!
Alltså, jag har ju det bäst på alla sätt.
Men vid den här tiden på året känns det skit.
Skit att sitta instängd i en lägenhet utan balkong.
Jag älskar min lägenhet.
Den är rymlig, underbara grannar o har allt jag behöver.
Allt jag behöver under vinter tiden....nu vill jag UT!!!!
Jag vill inte behöva gå bort för att komma ut,
jag är ju galen i att gå här hemma o bara vara,
plocka o vara sällskap till katten.
Varje vår letar jag nytt....
o denna våren har inte varit något undantag.
Men jag hittar ju aldrig något!!!!
Nu får det vara nog,
detta kommer bli min sista sommar i denna lägenhet.
Det funkar inte att jag ska bli depp varje vår.

Det blir ju inte bättre av att veta, att hade allt gått som jag velat,
så hade det blivit ett hus till 15juni :(.
Nu tog vi det sunda förnuftet till fånga och insåg,
att hur gärna vi än vill, 
så är det inte värt att lägga all tid o alla pengar på ett hus som är fullt av brister. 
Men jag kan ju inte sluta undra....gjorde vi rätt?
Och den där tanken, om att strosa runt på gräsmattan,
jag, kisse och fötter utan strumpor o skor den lixom bara försvann.
SUCK!!!

1 kommentar:

  1. Förstår dig så väl, och ändå har jag balkong! Man känner sig instängd!
    KRAAAAM VÄNNEN <3

    SvaraRadera