måndag 25 april 2011

Så blev min påsk...

Vilket väder!!!
Helt otroligt härligt!
Jag har njutit hela långa påsken :D.
Fått färg på näsan, grillat o bara varit :D

Torsdagen var jag med flickorna ner till hamnen för mat, öl o tjat.

Fredagen blev en ätar dag. Först med hjärtats familj nere i hamnen 
o på kvällen grillat hos hans syster. Mys hela vägen. Åt så jag trodde jag skulle spricka.


Lördagen gjorde vi ett återbesök hos hjärtats syster,
grilla korv o njöt av solen på altanen.



På söndagen blev det mys med syskonbarnen. <3



Idag blev det en promenad ner till stranden.
Där blev d picknick o strand-häng.
Mumma :D



Har inte tränat på hela helgen,
så idag tog jag tag i det o gick ner på en pump.
Känns så gött i hela kroppen nu :D.
Det har varit så skönt med lite ledigt, har laddat mina batterier o är redo för en ny vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar