onsdag 20 oktober 2010

Kratta

Sovit som en kratta hela natta!!!
Hjärtat trodde det berodde på han, men så är det INTE!!
Jag har mina egna hjärnspöken att tampas med just nu.
O man har ju hört talas om de som fått spaken när det bloggat
eller fb om detta.
Så just i detta forumet låter jag det va.
Men det har med jobbet och göra, o då inte mina underbara barn eller kollegor.
Utan det finns andra orosmoln .
Det lägger sig snart och allt är borta,
men ibland ältar jag...ska skriva upp mina tankar och kanske jag delger
den berörda...eller så försvinner det, skönt att få ner det skrivet bara.
Nu tänker jag i allafall gå till jobbet och ha det bra där.
För jag älskar mina härliga ungar <3

Ha en underbar dag!!!

2 kommentarer:

  1. Tänk att man måste älta när det är dags att sova! Det borde va förbjudet! KRAM

    SvaraRadera
  2. Ja, det lixom bara pluppar upp....fast man kanske inte tänkt så mycket på det innan...men i nattens mörker kommer tankarna varken man vill eller inte...

    SvaraRadera