söndag 31 oktober 2010

tömt på energi

Med darrande händer och en kropp tömt på all energi försöker jag få ner några
ord på bloggen.
 
Box är så underbart, härligt, slitigt och alldeles fördjävligt jobbigt.
Varje del av kroppen skriker nej, du orkar inte mer, ge upp, en rep till och du svimmar.
Ändå står man där, upprätt och redo för mera och när passet är slut, längtar jag till nästa.
För bättre träning än detta finns inte,jag tömmer mig på allt.
Jag ger allt, o jag mår så gott efter. 

Veckans träning:
Måndag: Pump
Tisdag: Vila
Onsdag: Spinning
  Torsdag: Snabb promenad 30min
Fredag: Styrketräning rygg o mage
Lördag: Body-combat
Söndag: Box

Nästa vecka kommer bli lugn
tre träningspass är inplanerade,
TRE!!!
Jag behöver fler, men då behövs det oxå fler timmar och dagar på veckan.
Men så är det ibland.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar