måndag 7 mars 2011

TRÄNING!!!!

Jajamen!
Nu laddas det för ännu en go vecka med massa härlig träning.
Jag är inne i ett stim,
ett stim av lycka till träningen.
ALLT flyter på bra.
Jag ökar i kondition o styrka.

Jag startade min vecka med en body pump.
Den vanliga instruktören hade åkt på halsont,
o den som fyllde platsen gjorde ett galant jobb
att få klassen att kämpa på med vikterna.

Tjusningen med att träna där jag tränar,
är att jag känner många.
Många känner man bara genom gymmet,
alla dessa pass man stretat på tillsammans.
Men jag har också turen att ha några av mina vänner där.
Så det blir lite av vecko träffar på gymmet.
Jag är annars dålig på det där,
att ses mitt i veckan.
Jag jobbar, tränar o vill hem!!!
Så det är tur man kan ses o göra rapporter till varandra
före o efter passen :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar