lördag 11 juni 2011

hmf...

...DÅLIG jag är på att blogga just nu!!!

Tycker inte jag har något att komma med bara.
Allt flyter ju mest på som vanligt!
Samma gamla träning, jobb o umgänge.
Som icke ska föraktas...men det blir ju lixom inget nytt här.

 
Men, här kommer liiiite bogg då :D
Här i Motala har vi några intensiva cykelveckor framför oss.
Igår var det  minivättern,
idag är det tjejvättern,
i morgon är det halv-vättern
och nästa fredag brakar det loss med vätternrundan.
Jag deltar inte i något av loppen :D.
Men jag får ju vara med om spektaklet runt om.
Halva stan är avstängd för motortrafik,
maten blir dubbelt så dyr,
folk, folk, folk vart jag än vänder mig.
Alltså, förstå, jag tycker det är bra att det händer något i denna lilla stad,
o det skapar jobb, jag får se en massa folk.
Men hallå!!! När jag annars tar en tur på stan, behöver jag nästan aldrig stå i kö eller
vika undan för en massa trafik o som ett knäpp på fingrarna tar jag mig dit jag vill. :D
Det är tur man kan sin stad, för jag hittar ju rätt även med omvägarna :D






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar