lördag 18 juni 2011

på okänd ort...

Min lägenhet är full av cyklister.
Vi har vätternrundan ( 30mil på cykel runt vättern) i stan.
Hela stan är invaderad av människor.
Eftersom att start o mål sker i stan måste de bo någonstans.
Många tältar, tar in på hotell, eller hyr av någon privatperson.
Jag har ett gäng som alltid bor hos mig,
(min mosters ex man med kompisar).
Jag har inte sagt någon hyra, hos mig får man bo gratis.
MEN, snälla som de är gubbarna lämnar de alltid en slant på bordet ändå :D.

Katten bor hos mamma, han har det bäst.
Får ständig uppmärksamhet o en hel skog att knalla runt i.
Tror ni han är tjurig när han ska hem igen?
Jajamen!!
Har han tur blir det en tur till i sommar :D.

Jag är på okänd ord ;D.
Fast ni som känner mig vet att jag är hos hjärtat,
o det där med okänd ort låter mer exotiskt än vad det är :D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar