söndag 19 juni 2011

o regnet det faller ner.

Jag vaknade till regn,
har spenderat min dag till regn,
och kommer troligtvis somna till regn!

Till hemligheten hör att jag kan tycka det är skönt med en dag som denna.
Jag kan stanna inne med gott samvete och faktiskt få många
saker på "att göra" listan gjort.

Men idag har jag inte fått något på "att göra" listan gjort,
dels för att kisse är borta och jag har då passat på att sova borta.

Däremot har jag:
tagit en borta lunch,
ett stopp för shopping på ÖB,
tvättat,
kollat film,
läst tidningar o bok,
beställt mat "online" för hemkörning.
En skön dag,
MEN,
jag saknar träning,
hade behövt ett bra pass idag.
Känner i hela kroppen att jag inte tränat.
Vill, vill, vill,
men måste göra andra preon idag.
Så, imorgon tänker jag träna skiten ur mig :D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar