fredag 11 februari 2011

Börja om från början...börja om på nytt!!!

Jag har försökt!
Att komma igång med skrivandet igen. Med läsandet!
Men det har varit blankt,
Blankt på idéer, blank med att läsa alla andras underbara bloggar.
Jag vet inte....men något var inte som det skulle efter mina veckor i Australien.
Jag har analyserat o kommit fram till depression!
Saknaden efter värmen o ljuset.
Men också träningen.
Jag gick från hundra ner till noll!
Träning, mat o rutiner var i närmast kaos under min resa.
Tydligen är jag känsligare än jag tror.
Att varje dag efter semestern vakna upp med en olustkänsla har varit läskigt.
Men också en bekräftelse på varför jag näst intill varje dag sliter med min träning.
Det var skönt att komma ifrån träningen ett tag, o nyttigt,
att få distans till den.
Jag har en mycket mer avslappnad attityd till träningen nu. 
Men jag förstår också att den betyder mycket för mig. 
För att jag ska fungera som människa!

Jag har börjat om på nytt!
Sakta har jag byggt upp mina träningsrutiner igen, o jag gillar min träning. 
Gymmet har dessutom lagt in lite nyheter på schemat som får mig att jubla av glädje. 
Nyheter som gör att jag kan variera mitt tränade 
och faktiskt kan träna något roligt varje dag om jag vill!

:D
Nu kör vi....


1 kommentar:

  1. Skönt att du har kommit igen efter semestern nu! Saknar dina bloggar och att "se" dig på fejjan ju =)
    Tror jag ska åka till Ikea nån dag och shoppa upp min bästa present ;)
    KRAAAAAAM <3

    SvaraRadera