söndag 13 februari 2011

Veckans träning...

Känns så bra att vara igång igen,
o med hjärtat utomlands i veckorna två,
har jag kunnat lägga varje ledig stund på träning :D.
Men nu får han snart ta och komma hem,
för jag längtar efter han <3

Mån: 
  • Träningscykel 15min, riktigt bra att värma upp med lite cykel innan pumpen.
  • Pump 60min, o allt var jobbigt, varje liten vikt gjorde sig påmind!
Tis:
  • Lunchpromenad 30min, vädret visade sig från sin bästa sida och jag passade på att ta en promenad på lunchen, har en lagom runda jag kan gå på lunchen, det gäller bara att jag skyndar mig iväg, för den tar exakt 30min o med isfläckar både här o där är det inte lätt att komma tillbaks i tid.
Ons: 
  • Spinning 50min, den vanliga instruktören hade halsont och ringde in en ersättare. Vilket inte gjorde passet mindre jobbigt....men inte alls lika roligt, fick ingen energi!
Tors: 
  • Aerobic 60min, jag är så lycklig, de har satt in ett pass aerobic på torsdagar. Annars har de bara haft det på tisdagarna, o då stänger jag på jobbet, så jag hinner inte till det passet. Men nu har kunderna sagt sitt. Vi vill ha mera aerobics på schemat! Från att det varit nästa ute med aerobics har det just här fått ett sving uppåt igen. Jag är glad, för jag gillar den typen av träning
 
Fred:
  • Spinning 45min, ett pass som är tidigt på morgonen. Jag passar på att köra det de fredagar jag börjar senare. Perfekt att få träningen gjord tidigt.
 Lörd: 
  •  Pump 60min, ÄNTLIGEN börjar kroppen svara på träningen igen, jag fick öka vikterna på nästan varje övning. HÄRLIGT!!!
Sönd
  • 1 timmes härligt promenad i sooolen.

2 kommentarer:

  1. Gud va du är duktig vännen!
    Jag önskar att jag kunde komma igång och göra åtminstonde hälften... <3

    SvaraRadera
  2. Men du har ju lite annat i ditt liv....jag har ju bara mej!

    SvaraRadera