tisdag 16 november 2010

Best of the best

I söndags var jag till Stockholm.
Vilken dag!!!
Underbart!
Jag älskar aerobics o dans.
Jag fick så jag teg :D.
Lyrisk o lycklig.


 Jag tränade 3 av 6 pass o gick två svängar på mässan.
Passen var hysteriskt roliga, men mässan var lite tam.
  • Blossom o Kayo körde ett roligt discodans-pass, lätta steg men en känsla av 70-tal.
  • Yesmine körde ett härligt Bollywood-pass, Indiska rytmer och en härlig energi
  • Sandra, ljuvliga Sandra, vilket drag o vilken puls, musiken var club och hela kroppen kände rytmen.
Det var roligt att komma iväg.
Trivsla med vänner och träna, två av mina favoriter :D.
Så här såg min träningsvecka ut:
Mån: Pump
Tis: Spinning
Ons: Spinning
Tors: Vila
Fred: Styrketräning
Lörd: Vila
 Sönd: 3 pass på konventet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar