söndag 21 november 2010

Från ingenting till ingenting

Dåligt bloggat!!!
o jag har faktiskt inte så mycket att skylla på,
har skruttat här hemma o bara varit :P.

Fredag:
Mys med vänner <3
Det blev varmsmörgåstårta och goooodis!!!
Lördag:
JOBB, några timmar.
Tvätt o sedan bara skrutt :D.
Hade ju tänkt träna...men jag orkade inte,
det blir så fel när jag inte får äta, kan inte träna genast efter jobbet om jag inte fått
i mig mat, det bjöds på korv, o jag gillar inte korv, o smörgåsen hjälpte inte långt.
Så jag gick hem, åt en smarrig lax och bulgursallad.
Efter det hade jag ju kunnat slänga på någon av mina träningsdvd,
men jag hamnade på soffan...vilade o kollade film.
Några turer ner till tvättstugan blev det, vek lite tvätt, fixade middag, drack glögg,käkade pepparkakor...en helt perfekt lördag, mer perfekt med träning dock!!
Söndag:
Just nu är det morgon, o jag har slappt!!!
Tänkte fixa till lite scones o en het rykande kopp te!

En skön söndag till er alla!!!

1 kommentar: