onsdag 3 november 2010

Jag är en tjuv...

...trippade in på Jessicas-blogg och snodde lite fakta om träningsvärk.
Jag undrar varje gång pumpen inte funkar vad det kan vara för fel.
I Måndags var det svår med övningarna som kretsade kring axlarna.
och tydligen får man en försvagning i styrkan i samband med träningsvärk (vilket jag hade i axlarna).

Hjälper massage?
Massage hjälper inte mot de försämringar i styrka som kommer i samband med
träningsvärk. Däremot kan massage vara bra i avslappnande syfte och för att minska själva smärtan.

och igår gav en av mina härliga kollegor mig en massage, vilket var ljuvligt
på min smått värkande kropp :D.
Nu blir det träningsfritt i dagarna två eftersom jag drar på läger
med barnen på jobbet.
Hej hopp vad roligt vi ska ha det!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar