torsdag 25 november 2010

Jag har tagit helg!

Jag har helg!!!
Underbart skönt.
Hade lite komp som var tvunget att plockas ut denna månaden.
Så jag valde fredagen.
Håll nu tummarna för att vädret håller sig i schack,
för tanken är en sväng till Örebro och Marieberg.
Jag ska shoppa inför resan,
lite smått o gott som ska med i resväskan :D.

Började min helg med ett pass på gymmet.
Rygg o mage fick sitt i maskinerna.
Vet inte hur jag ska få in mera träning i helgen.
Måste ha minst ETT till pass.
Men det är lite annat som ska få plats på schemat med.

o nu fortsätter jag med lite torsdagsstädning...
sedan tänker jag ha mys i soffan heeeeela kvällen ;P.

En glögg o lite pepparkakor kanske?
mm,
så blir det nog efter städandet.....
 

4 kommentarer:

  1. Vad önskar du dig i julklapp? Nåt till resan? =)

    SvaraRadera
  2. Oj, vad svårt att komma på något att önska...ska fundera under dagen :D

    SvaraRadera