tisdag 2 november 2010

Trött

Jag är trött, såååå trött.
Faan vad de här timmarna fram o tillbaka tar hårt på mig!!!
Det är lika dant varje gång vi ställer om klockan.
Jag går som i en dvala
Gääääääääääääsp!!!
Jag vill inte vara trött, jag vill sprudla av energi.
På jobbet bakade jag sockerkaka för att bli piggare,
hjälpte väl i några minuter när sockerkicken satte in.
Tassade in på Feelgood och körde en mördarspinning.
Bästa grannen är instruktör och körde skiten ur oss.
Det är så skönt när grannen har pass, för då får man sällskap hem,
med prat och skratt :D.

Jag skulle kunna sova...
men har så mycket kvar att göra.
Suck!!
Närmast dusch och sedan blir det att packa.
Ska på läger med 2,3,4:orna i dagarna två.
I morgon har det lovats regn,
på torsdag sol.
Så det gäller att packa för alla väder.
Det är skönt att vara skogsmulle.
Tjocka mysiga fliströjor, mössa och mjukisbrallor, me like :D
Tyvärr ingen träning på två dagar,
men en underbar tid med härliga ungar :D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar