lördag 27 november 2010

L*Y*C*K*L*I*G

Jag är så lycklig.
För jag har shoppat...GALET!!!!
Eller mest nödvändiga saker till min resa.
O vad det kliade i fingrarna att köpa julklappar,
fick smälla mig på fingrarna många gånger.
Köpte några, mest till barnen i min närhet.
Annars är tanken att de andra får klara sig utan!
Lena (en av dem jag ska åka till Australien med) viskade
i mitt öra att man la små, symboliska saker i strumpor på juldagen i Australien.
Så lite smått o gott handlade jag hem till detta, o har jag ingen strumpa att
lägga saker i, kan jag behålla dem själv :D.
Dit kommer jag ta mig fler gånger.
5 timmars shopping, och ändå hann vi inte med allt.

Vi avslutade våran shoppingdag med middag på stan med lillebror och hans sambo Ida.
Åt en mega god hamburgare med pommes på Pitchers.

2 kommentarer: