måndag 8 november 2010

Vakensovare...

Uj,uj,uj vad trött jag varit idag!!!
Ni vet, när varje blinkning blir längre och längre och tillslut 
blir kvar...blundandes.
Fick ta många varv runt om i klassrummet idag för att inte somna.
Men lyckades hålla mig vaken hela dagen.
Kände inte alls för träning,
ville hem till soffan o slappt.
Men eftersom att jag ändå knallar förbi på vägen hem,
så slank jag in och körde en pump.
Dock inget stenhårt pass, lite lagom, o under träningen kände jag mig riktigt pigg.
Nu är jag trött igen....

Dagens:
Frulle: Fiberhavregryn, banan o lättmjölk
Mellis: Två knäckemackor med kaviar o te
Lunch: 1 skiva blodpudding, 2st potatisbullar, riven vitkål o morot
Mellis: Fil, banan, äpple, grov smörgås med ost o paprika
Middag: Grillad kyckling, bönsallad, avokado, körsbärstomater o gul paprika
Snacks: Nötter 
Nu blir det dusch och sedan tänker jag krypa upp i soffan med kisse och en kopp te :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar